Hirsalantie 11, 02420 Jorvas    040 415 7162    info@uptaker.fi

Palvelut asiakkaan tarpeen mukaan

Uptakerin tarjoamat palvelukokonaisuudet suunnitellaan jokaisen asiakkaan kanssa yksilöllisesti. Asiakkaan tarpeet ja toiminnan erityispiirteet otetaan aina huomioon sopivan taloushallintokokonaisuuden löytämiseksi.

Asiakas voi ulkoistaa taloushallintonsa tilitoimistollemme joko kokonaisuudessaan tai osittain. Uptaker tarjoaa yrityksen kokoon ja tarpeisiin nähden erilaisia toimintatapoja taloushallinnon järjestämiseksi.

Lakisääteisestä velvollisuudesta johtamisen työkaluksi

Kirjanpito on yritysten lakisääteinen velvollisuus, jonka laadusta ei voi tinkiä. Hyvin hoidettu kirjanpito takaa, että yrityksen taloudellisessa tilanteessa ei tule yllätyksiä.  Erityispalveluna Uptaker neuvoo raportoinnin lisäksi, miten voit suunnitella tulevaisuutta helpommin hyvän kirjanpidon tuottaman tiedon avulla.

Palveluihin kuuluvat kaikki yritystoiminnassa tarvittavat taloushallinnonpalvelut.

Palvelemme toiveenne mukaan Suomen tai Viron kielellä.

Millainen kirjanpito ja taloushallinto palvelu sinulle sopisi?

KIRJANPITO

Perinteinen kirjanpito
  • Kuukausikirjanpito
  • Tilinpäätöslähtöinen kirjanpito
  • Sähköiset veroilmoitukset
  • Kuukausittaiset raportit
    – Tase- ja tuloslaskelma
  • Neuvonta
    – Juoksevan kirjanpito
    – Raporttien tulkitseminen
  • Käteiskuitit (e-Tasku)
Hinnoittelu
  • Hinta määräytyy tositteiden määrän mukaan

KIRJANPITO+

Osittain sähköinen kirjanpito
  • Kuukausikirjanpito
  • Tilinpäätöslähtöinen kirjanpito
  • Sähköiset veroilmoitukset
  • Kuukausittaiset raportit
    – Tase- ja tuloslaskelma
  • Neuvonta
    – Juoksevan kirjanpito
    – Raporttien tulkitseminen
  • Käteiskuitit (e-Tasku)
Fivaldi-ohjelmisto
  • Myyntilaskut ja ostolaskut (verkkolaskut)
Hinnoittelu
  • Hinta määräytyy tositteiden määrän mukaan ja lisäksi mahdolliset ohjelmistokulut

TALOUSHALLINTO

Sähköinen kirjanpito
  • Laskutus
  • Maksuliikenne
  • Reskontra
    • myyntireskontra
    • ostoreskontra
  • Käteiskuitit (e-Tasku)
  • Kuukausikirjanpito
  • Tilinpäätöslähtöinen kirjanpito
  • Sähköiset veroilmoitukset
  • Kuukausittaiset raportit
    – Tase- ja tuloslaskelma
  • Neuvonta
    – Juoksevan kirjanpito
    – Raporttien tulkitseminen
Hinnoittelu
  • Hinta määräytyy tositteiden määrän mukaan ja lisäksi mahdolliset ohjelmistokulut

TALOUSHALLINTO+

Sähköinen kirjanpito
  • Laskutus
  • Maksuliikenne
  • Reskontra
    • myyntireskontra
    • ostoreskontra
  • Käteiskuitit (e-Tasku)
  • Kuukausikirjanpito
  • Tilinpäätöslähtöinen kirjanpito
  • Sähköiset veroilmoitukset
  • Kuukausittaiset raportit
    – Tase- ja tuloslaskelma
  • Neuvonta
    – Juoksevan kirjanpito
    – Raporttien tulkitseminen
  • Sisäinen laskenta
Hinnoittelu
  • Hinta määräytyy tositteiden määrän mukaan ja lisäksi mahdolliset ohjelmistokulut

Sähköinen taloushallinto

WE MAKE IT DIGITAL

Reaaliaikainen taloushallinto käsiesi ulottuvilla – sijainnistasi riippumatta.

Sähköinen taloushallinto on tätä päivää. Sähköistetyssä taloushallinnossa kirjanpito perustuu sähköisiin tositteisiin, tarvetta paperitositteiden tulostamiseen ja säilyttämiseen ei ole. Säästät aikaa ja raha, kun voit hoitaa rutiinit vaivattomasti paikasta riippumatta, sähköisessä muodossa ja reaaliaikaisesti. Visma Fivaldin avulla taloushallinnon vastuualueiden jakaminen tilitoimiston ja asiakkaan välillä on joustavaa ja helppoa. Tilitoimistona käytämme samaa Visma Fivaldi ohjelmaa yrityksenne kirjanpidon, taloushallinnon ja maksuliikenteen hoitamiseen ja näin vältytään päällekkäisten töiden tekemiseltä, mikä taas tuo kustannustehokkuutta toimintaan. Maksat vain valitsemistasi ominaisuuksista, etkä tarvitse muita ohjelmistoja. Voit muokata ja laajentaa kokonaisuutta tarpeidesi mukaan.

Pyrimme jatkuvasti tehostamaan toimintaamme ja otamme irti kaiken hyödyn taloushallinnon sähköistämisestä.

Tilitoimiston ja asiakasyrityksen yhteinen taloushallinnon ohjelmisto.

Visma Fivaldilla hoidat yrityksesi koko kirjanpidon ja taloushallinnon.  Et siis tarvitse montaa järjestelmää.

Kaikki taloushallinnon keskeiset osa-alueet on mahdollista hoitaa sähköisesti:

  • Myyntilaskutus ja ostolaskujen kierrätys
  • Asiakkaamme voivat hoitaa myyntilaskutuksensa pilvipalvelumme kautta
  • Tiliote sähköisesti pankista järjestelmään päivittäin tai kuukausittain
  • Osto- ja myyntireskontrassa seuraat helposti tapahtumien toteutumista
  • Maksuliikenne hoituu helposti vain hyväksymällä ostolasku maksuun
  • Taloushallinnon raportit sekä talouden seuranta lähes reaaliaikaisesti
  • Tositteelle saakka porautuva, reaaliaikainen tulosseuranta
  • Sähköinen arkisto

Ulkoistamalla ostolaskujen käsittelyn meille saat kaikki laskut tarkastettavaksi ja hyväksyttäväksi pilvipalvelussamme. Hyväksyntää odottavien laskujen lisäksi pääset helposti käsiksi kaikkiin vanhoihin laskuihin asioiden tarkistamista varten.

Lisäksi suosittelemme palveluja, jotka helpottavat yrittäjän arkea, kuten eTasku. eTasku-sovelluksen avulla kuittien käsittely tapahtuu mobiilisti ostohetkellä ja matka- sekä kululaskujen tekeminen on vaivatonta Google Maps:ia hyödyntäen.

Palkanlaskenta

Hoidamme palkkahallinnon kokonaisuudessaan tai voimme auttaa vain viranomaisilmoituksissa ja palkkahallintoon sekä työsuhdeasioihin liittyvissä kysymyksissä. Palkkahallinnon ulkoistaminen kannattaa, koska palkanlaskenta tulee suorittaa aina ajallaan, oikean suuruisena sekä kaikkien lakien ja määräysten mukaisesti.

Palkanlaskennan prosessi

  1. Asiakas pitää itse kirjaa työntekijöittensä tunneista
  2. Asiakas lähettää tiedot maksettavista tunneista. Jos maksettavana on vain kuukausipalkkoja, lasketaan palkat kuukausittain sovittuna päivänä.
  3. Saatujen tietojen perusteella  muodostetaan palkkalaskelmat ja lähetetään asiakkaalle ne hyväksyttäväksi.
  4. Palkkalaskelmat lähetetään suoraan työntekijöille. Vaihtoehtoisesti voi asiakas itse jakaa palkkalaskelmat työntekijöille.
  5. Jos asiakkaalla on käytössä sähköiset taloushallinnon palvelut, voi maksettavat palkat siirtää maksuun automaattisesti. Asiakas vain hyväksyy maksettavat palkat sähköisen järjestelmän kautta.
  6. Kun palkat on maksettu, palkanlaskija lähettää tiedot pidätetyistä ennakonpidätyksistä ja sairausvakuutusmaksuista tulorekisteriin.

Palkkahallintopalvelumme sisältää muun muassa.

  • Palkanlaskenta
  • Lomapalkkojen laskenta
  • Luontaisetujen laskenta
  • Matkalaskut
  • Jäsenmaksu- ja ulosottomaksut
  • Lakisääteiset ilmoitukset
  • Hakemukset mm. Kela, palkkatukihakemukset, Tilastokeskus
  • Palkkojen maksatus ja muut palkoihin liittyvät tilitykset
  • Palkkalaskelmien toimitus 
  • Palkkatodistukset
  • Raportointi
  • Perusneuvonta palkka- ja TES-asioissa

Asiantuntijapalvelut ja neuvonta

Autamme asiakkaitamme myös ymmärtämään oman yrityksensä taloutta entistä paremmin. Hyödynnämme tässä apuna nykyaikaista raportointiohjelmistoja, joka mahdollistaa reaaliaikaisen ja monipuolisen talouslukujen seurannan sekä analysoinnin.

  • Sisäinen laskenta, raportointi ja budjetointi
  • Projektiseuranta ja kannattavuusraportit
  • Muutosilmoitukset kaupparekisteriin
  • Viranomais- ja vakuutusilmoitukset
  • Rakennusalan ilmoitukset
  • Yrityksen tukirahoituksen hakeminen
  • Kannattavuuslaskelmat
  • Kassavirtalaskelmat
  • Yrityksen perustaminen

Yrityksen perustaminen

Autamme uusia yrittäjiä heti alusta asti. Saat meiltä tarvittavan neuvonnan esimerkiksi palkoista, vakuutuksista sekä verotuksesta. Sovimme selkeät menettelytavat, joiden ansiosta yrityksesi taloushallinto hoituu alusta lähtien oikein. Mikään asia ei ole liian pieni tai suuri kysyttäväksi.

Perintä suoraan taloushallinnon ohjelmasta yhteistyössä Visma Financial Solutions Oy:n kanssa.

STARTTIPAKETTI

  • Yritys perustetaan ja liiketoiminta aloitetaan
  • Uptaker auttaa lakisääteisten vakuutusten ottamisessa. Teemme yhteistyötä LähiTapiola ja If -vakuutusyhtiöiden kanssa. 
  • Aloituskoulutus ja neuvonta – keskustelemme sopivasta yritysmuodosta, käymme läpi kirjanpitoon tilinpäätöksen ja verotuksen liittyvät asiat.
  • Tilannekatsaukset 3 kk välein 1 vuoden ajan (analysoidaan yrityksen tilanne ja liiketoiminta, lisäksi käymme läpi yrittäjyydestä seuranneita kysymyksiä ja huolia)

    Asiantuntijapalvelut ja neuvonta

    Autamme asiakkaitamme myös ymmärtämään oman yrityksensä taloutta entistä paremmin. Hyödynnämme tässä apuna nykyaikaista raportointiohjelmistoja, joka mahdollistaa reaaliaikaisen ja monipuolisen talouslukujen seurannan sekä analysoinnin.

    • Sisäinen laskenta, raportointi ja budjetointi
    • Projektiseuranta ja kannattavuusraportit
    • Muutosilmoitukset kaupparekisteriin
    • Viranomais- ja vakuutusilmoitukset
    • Rakennusalan ilmoitukset
    • Yrityksen tukirahoituksen hakeminen
    • Kannattavuuslaskelmat
    • Kassavirtalaskelmat
    • Yrityksen perustaminen

    Yrityksen perustaminen

    Autamme uusia yrittäjiä heti alusta asti. Saat meiltä tarvittavan neuvonnan esimerkiksi palkoista, vakuutuksista sekä verotuksesta. Sovimme selkeät menettelytavat, joiden ansiosta yrityksesi taloushallinto hoituu alusta lähtien oikein. Mikään asia ei ole liian pieni tai suuri kysyttäväksi.

    Perintä suoraan taloushallinnon ohjelmasta yhteistyössä Visma Financial Solutions Oy:n kanssa.

    STARTTIPAKETTI

    • Yritys perustetaan ja liiketoiminta aloitetaan
    • Uptaker auttaa lakisääteisten vakuutusten ottamisessa. Teemme yhteistyötä LähiTapiola ja If -vakuutusyhtiöiden kanssa. 
    • Aloituskoulutus ja neuvonta – keskustelemme sopivasta yritysmuodosta, käymme läpi kirjanpitoon tilinpäätöksen ja verotuksen liittyvät asiat.
    • Tilannekatsaukset 3 kk välein 1 vuoden ajan (analysoidaan yrityksen tilanne ja liiketoiminta, lisäksi käymme läpi yrittäjyydestä seuranneita kysymyksiä ja huolia)